Schauma Silk Comb - pielęgnujący spray bez spłukiwania z proteinami jedwabiu

Dzisiaj dla odmiany kosmetyk do włosów, który zdecydowanie ułatwia mi życie na co dzień! Jest to spray, który pomaga mi w rozczesywaniu moich niesfornych, wiecznie skołtunionych i nieokiełznanych włosów - Schauma Silk Comb, czyli pielęgnujący spray bez spłukiwania z proteinami jedwabiu firmy Schwarzkopf :)


Tego sprayu nie kupiłam sobie sama, dostałam go od pewnej osoby, która dobrze wie, jak bardzo plączą mi się włosy oraz że rozczesanie ich to nieraz była męczarnia - była, bo dzięki temu kosmetykowi już nie jest!


Na opakowaniu pisze, że produkt nadaje się do włosów matowych, trudnych do rozczesania, jak wiecie z poprzedniej notki ja mam włosy silnie przetłuszczające się, jednak ten kosmetyk nie wpływa na to w żaden sposób.

Opakowanie jest według mnie estetyczne i poręczne. Po otworzeniu widzimy typowy dozownik w tego typu produktach:


Kolejnym plusem tego produktu jest zapach - jest tak obłędny, że mogłabym siedzieć i psikać tym kosmetykiem na wszystko dookoła, żeby tak pachniało :)

Jeśli chodzi o wydajność - wystarczy dwa-trzy psiknięcia, żeby spokojnie rozczesać włosy, jednak ja sobie osobiście nie żałuję i nakładam ile wlezie :) Co prawda nie widać, w jakim tempie ubywa kosmetyku, ale używam go już około 3 miesiące, a jak wspomniałam nie oszczędzam go. Nie zrobił się też wyraźnie lżejszy, co może wskazywać na to, że ubywa go dość mało.

 
Włosy po nałożeniu tego sprayu są wyczuwalnie miększe, gładsze, a szczotka wchodzi w nie jak w masło :) Zawsze musiałam się naszarpać, żeby rozczesać włosy, trwało to wieczność, a w efekcie ja, zniecierpliwiona, bo akurat to nie jest moja mocna strona, wychodziłam nie dość, że poirytowana (do bólu ciągniętych włosów byłam już przyzwyczajona), to jeszcze nie do końca uczesana. Ten kosmetyk to zdecydowanie mój wybawiciel, włosy są przyjemne w dotyku i ładnie pachną przez długi czas, no i są dokładnie wyszczotkowane!

Ceny nie znam, bo ten spray dostałam, ale w internecie średnia cena to ok. 10 zł, myślę, że to niedrogo. Dostępny jest w drogeriach.

Oceniam ten kosmetyk na 10/10 i na pewno będę kupować ponownie!

A Wy miałyście z nim do czynienia? Macie podobne problemy z włosami? Jak sobie z nimi radzicie?

CONVERSATION

33 komentarze:

  1. nigdy o nim nie slyszalam, ale po twojej recenzji chetnie przetestuję na swoich wlosach;)

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś pamiętam że używałam produktów z Schaumy właśnie do rozczesywania włosów i były bardzo dobre. Teraz też przydało by mi się znowu zadbać o włosy. Myślę że rozejrzę się
    za tym produktem. Bardzo fajna recenzja!

    Serdecznie zapraszam do mnie: https://sandraannakawa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używałam kiedyś dokładnie tej samej odżywki, ale właśnie nie sprawdziła mi się :(
    Za to szampony z tej firmy są genialne :D
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo spodobał mi się ten produkt. Plusem jest to, że nie przyspiesza przetłuszczania się włosów. Na pewno rozejrzę się za nim w sklepie :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, nie znam tego produktu, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio borykam się z suchością włosów, więc zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem, rozejrzę się za tym preparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś podobny, tyle, że taki beżowy spray z Schaumy. Był całkiem ok. Tego z jedwabiem nie testowałam, ale opakowanie ładne :) Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)
    http://weronika-jaks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny produkt, jak gdzieś zobaczę, to od razu kupię, bo też mam problem z rozczesaniem tych kłaków
    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealny dla mnie! Chyba zainwestuję w zakup ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam takich produktów, jedynie mgiełka przed prostowaniem.. lubię tą firmę, ale używam szamponów, mąja piękne, intensywne zapachy, która się utrzymują dość długo :)

    Gorąca pozdrawiam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widziałam nigdzie tego produktu ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli nie tylko ja mam straszny problem z rozczesywaniem włosów. Ale tego produktu jeszcze nie testowałam. Muszę spróbować.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czegoś takiego potrzebowałam! Myślę, że się w niego zaopatrzę :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się spodobał :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ten sprey, chociaż mało kiedy jakichś używam, bo nie mam problemu z rozczesywaniem włosów ;D
    Pozdrawiam♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie się za nim rozejrzę, bo szukam czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Schauma towarzyszyła mi od dzieciństwa, ale na stare lata przestałam się z nią lubić i unikam jej jak ognia ;]
    Zapraszam do siebie: klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydatny kosmetyk, kiedyś muszę się w niego zaopatrzyć. Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama miałam ten kosmetyk, ponieważ mam długie włosy i strasznie często mi się plączą. Ja osobiście polecam "marion jedwabna kuracja naturasilk" naprawde dziala skutecznie i 3 kropelki wystarczają na odżywione i niepokołtunione włosy c:
    zapraszam do siebie ♥
    vatacukrowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To coś dla mnie ;D Mam problemy z rozczesywaniem włosów i to duże. Na pewno sięgnę po ten produkt :)
    Zapraszam do mnie! Nowy post...to już drugi!
    My blog - cliick! New post!

    OdpowiedzUsuń
  23. O nigdy nie słyszałam o tym kosmetyku, ale muszę do wypróbować, gdyż mam ten sam problem z moimi włosami co Ty, a i ten obłędny zapach zachęca :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Greqt post dear!

    I just opened my blog, hope you like it
    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. matko, koniecznie muszę go wypróbować!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Może spróbuje :)
    ♥♥♥ Obserwujemy? ;)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam tego produktu, ale całkiem ciekawie się prezentuje. :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nigdy nie miałam styczności z tym produktem ;p
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Back
to top